ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

استعفا و عزل ۲ مدیر دانشگاه فردوسی در پی خودکشی دانشجوی رشته فیزیک

  • کد خبر: ۷۲۲۰۴
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
استعفا و عزل ۲ مدیر دانشگاه فردوسی در پی خودکشی دانشجوی رشته فیزیک
در پی جلسه مدیران دانشگاه فردوسی مشهد با دانشجویان و فعالان صنفی دانشجویی این دانشگاه در آمفی‌تئاتر دانشکده علوم، یک مدیر استعفا کرد و رئیس دانشگاه یک مدیر دیگر را نیز برکنار کرد.

گروه حوزه و دانشگاه شهرآرانیوز | در پی جلسه مدیران دانشگاه فردوسی مشهد با دانشجویان و فعالان صنفی دانشجویی این دانشگاه در آمفی‌تئاتر دانشکده علوم، یک مدیر استعفا کرد و رئیس دانشگاه یک مدیر دیگر را نیز برکنار کرد.


یک روز پس از خودکشی دکتر سعید قلی‌بیگلو، پژوهشگر پسادکترای رشته فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد، و در پی اعتراض گسترده دانشجویان این دانشگاه مبنی بر رسیدگی به جزئیات این حادثه ناگوار، ظهر امروز یکشنبه ۶ تیر، جلسه‌ای با حضور دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه، و جمعی از معاونان و همچنین رئیس نهاد رهبری دانشگاه در آمفی‌تئاتر دانشکده علوم برگزار شد.


در پایان این نشست سه‌ساعته، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از دانشجویان به‌دلیل حادثه تلخ خودکشی دکتر قلی‌بیگلو عذرخواهی کرد و دکتر غفاری، مدیر مرکز مشاوره و روان‌شناسی دانشگاه، را به‌علت سهل‌انگاری درباره وضعیت روحی قلی‌بیگلو برکنار کرد. همچنین دکتر حمیدرضا طاهری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، به‌دلیل وضعیت به‌وجودآمده از سمت خود استعفا کرد.


گفتنی است سعید قلی‌بیگلو دیروز در اتاق خود واقع در خوابگاه فجر دانشگاه فردوسی مشهد خودکشی کرد. برخلاف اظهارات مسئولان دانشگاه فردوسی مبنی بر اینکه وی فقط یک‌بار اقدام به چنین کاری کرده است، دوستان و نزدیکان وی در دانشگاه، از ۳ بار اقدام ناموفق وی به خودکشی در هفته‌های گذشته گفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->